keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Lunta syömässä

Pakkanen on lauhtunut, joten olen viime päivinä päässyt piipahtamaan ulko-oven toisella puolella. Ulkona on kiva käydä lunta syömässä. Kauheasti muuta asiaa minulla ei sinne vielä ole ollut. Muutaman kerran on kyllä pisu lirahtanut hankeenkin ja niistä olen saanut paljon kiitosta.



Olen aika siisti tyyppi. Mami on kehunut minua kovasti, kun osaan tehdä lähes kaikki asiani jo paperin päälle. Minulla on sanomalehdistä tehty sisävessa sekä eteisessä että keittiössä.

Viipotan menemään pitkin lattioita ja yritän kovasti saada Vikiä innostumaan leikkimisestä. Sellainen on kivaa, kun sisko heittää leluja ja me Vikin kanssa haetaan niitä. Minä olen aika usein Vikiä nopeampi ja jaksan jo raahata melkein itseäni isompiakin juttuja.



Aika iso osa minun päivistäni kuluu edelleenkin nukkumiseen. Tällaista pientä poikaa alkaa aina vähän väliä väsyttää ja silloin ei auta kuin kellahtaa viltille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti