sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Uuteen kotiin

Tulin perjantai-iltana tänne uuteen kotiini. Matkalla minua vähän vielä itketti, kun piti erota emosta ja sisaruksista, mutta nyt tuntuu jo paremmalta. Matka meni hyvin, vaikka liikenteessä olikin ollut aika kaaos aiemmin päivällä. Sisällä odotti uusi shelttiveljeni Viki, joka nuuski minua uteliaana, mutta ei onneksi murissut yhtään.



Minulla on mukana täällä pyyhe, jossa on vielä vähän emon hajua. Se lohdutti kummasti ensimmäisenä yönä, kun oli niin ikävä entiseen elämään.

Viki antaa minun leikkiä omilla leluillaan ja minulla on myös omia juttuja: kettu, pallo ja purunaru. Erityisesti pidän ketusta. Sen päälle on mukava nukahtaa, kun väsy alkaa painaa silmää.


Sisko on harjannut minulta turkkia ja hampaita. Se on tuntunut mukavalta, varsinkin kun on lopuksi vielä saanut herkkunaksuja. Minulla on oma ruokakippo, mutta kyllä minua aika paljon kiinnostaa myös Vikin kippo, kun siellä on jotain erihajuista ruokaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti