lauantai 18. helmikuuta 2012

Puukorissa rapisee

Kun puukorista kuuluu rapinaa, mutta mitään ei näy, tiedätte, että minä olen siellä uuden harrastukseni parissa. Mahdun sopivasti puukoriin ja sieltä löytyy tuohen palasia purtavaksi.



Minulla on toinenkin uusi harrastus. Kun ulko-ovi avautuu, livahdan siitä nopeasti ulos ja karkaan. En minä oikeasti täältä halua karata, tämä on ihan mukava koti, mutta on vaan kiva nähdä, kun isot ihmiset juoksevat perässäni.

Olen tehnyt uusia tuttavuuksia. Meillä oli tapaaminen tuossa kadulla naapurin pentukoiran kanssa. Hyvin se sujui, vaikka minua vähän etukäteen jännittikin.

Puntari näyttää nyt 2,7 kiloa, joten kasvu jatkuu mukavasti. Otan koko ajan Vikiä kiinni koossa, tähtäimessäni on tulla Vikiä isommaksi, niin pystyn sitten voittamaan Vikin kaikissa leikeissä.

Pelaamme aina välillä pallolla yhdessä ja Viki on siinä vielä parempi. Se osaa ottaa pallon suulla kopiksi. Se ei minulta vielä onnistu, mutta osaan kyllä pureskella palloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti